صادرات انواع حلوا ارده ارگانیک

امروزه ترجیح افراد نسبت به صبحانه های متنوع باعث شده است تا محصولات غذایی متنوعی را انتخاب کنند و به همین دلیل مصرف انواع حلوا ارده ارگانیک نیز افزایش پیدا کرده است. از آنجایی که این محصول کاملا پر خاصیت و انرژی زا می باشد بهترین گزینه برای صبحانه است که مصرف مداوم آن مضر نمی باشد. با توجه به توانایی کشور در تولید انواع حلوا ارده ارگانیک درجه یک و مرغوب گروه ما تصمیم به صادرات حلوا ارده گرفته تا در کنار درآمد ارزی برای کشور بتواند برا یجوانان ایرانی هم اشتغال زایی کند.

صادرات انواع حلوا ارده ارگانیک

میزان ویتامین حلوا ارده ارگانیک

میزان ویتامین حلوا ارده ارگانیک حلوا ارده به دلیل داشتن کالری زیاد برای تأمین انرژی و مواد مغذی بدن، به ویژه گروه سنی کودکان ، افراد مسن و بیماران ، یکی از بهترین و مقوی ترین غذاها است. مصرف این ماده غذایی مقوی و پرانرژی، به ویژه در مناطق سردسیر، به عنوان منبع عمده غذایی قابل توجه است. خواص حلوا ارده بسیار شبیه به خود کنجد است، تأمین انرژی برای بدن، افزایش قدرت یادگیری، بهبود عملکرد ذهن، تسکین درد مفاصل، درمان اختلالات کبد و کلیه ، کمک به درمان و از بین بردن کم خونی ، و … مهمترین خواص حلواده و فواید مصرف آن است.

ماده اصلی حلوا ارده، کنجد است. کنجد یکی از منابع بسیار مفید در مصرف آهن، روی و کلسیم است. حلوای ارده همچنین حاوی مواد و ویتامین های کنجد، پروتئین ،ویتامین های گروه B به علاوه ویتامین های A و Dاست. در کنار موارد اشاره شده می توان از لیسین و اسیدهای چرب اشباع نشده و اشباع مانند اسید اولئیک به عنوان سایر مواد مفید موجود در این محصول یاد کرد. ترکیبات حلو ارده عبارتند از ارده ، شکر ، عصاره ریشه چوبک ، اسید سیتریک ، سفید تخم مرغ و مواد معطر از جمله فلفل ، وانیل و … قند و ارده دو ماده اصلی تشکیل دهنده حلوا هستند که حدود 50٪ از فرمول آن را تشکیل می دهند.

فروش انواع حلوا ارده ارگانیک

فروش انواع حلوا ارده ارگانیک مجموعه ما با پشتوانه تجربه حدود دو دهه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش حلوا ارده مشغول به فعالیت می باشد. تمام تلاش ما بر این است که محصولاتی را ارائه دهیم که در بالاترین سطح کیفیت باشد. تیم ما دارای یک شبکه تولید، توزیع و فروش متخصص بوده و حجم تولیدات در محصولات ما روز به روز در حال افزایش می باشد و با توجه به کاهش حجم واردات توانسته ایم تمام نیاز بازار را در این زمینه تامین کنیم. گروه تحقیقات در مجموعه ما اقدام به شناسایی نیاز های جامعه و تامین هرچه زودتر سفارشات آنها در سراسر کشور می پردازند و این باعث شده است که در این زمینه در مقایسه با رقبا بیشترین درصد رضایت مشتری را کسب نماییم.

به منظور صادرات محصولات ایرانی در کشور های خارجی و به دلیل حضور این مجموعه در تمامی نمایشگاه های داخل کشور و خارج کشور توانسته ایم محصولات غذایی تولید شده را که دارای استانداردهای بین المللی می باشد به کشورهای مختلفی از جمله گرجستان، امارات، عراق، دوبی، روسیه و غیره ارسال کنیم که از این جهت توانسته ایم سهم بزرگی در رونق اقتصادی کشورمان داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.